Aamupalalla Ruotsin leirintäalueella: Heidi, Anna, Timo ja Eve.

"Heräsimme aikaisin aamulla keräämään/pakkaamaan tavaramme, jonka jälkeen kiiruhdimme aamupalalle. Klo 9.00 mennessä saimme teltat ja muut puretuksi ja aloimme valmistautua klo 9.10 tapahtuvaan lähtöön. Klo 11.15 saavuimme MAX -nimiseen kauppaan jonka parkkipaikalla pidimme kahvitauon ja kävimme kaupassa.

Kun viimeinenkin hessulainen oli löytänyt tiensä takaisin bussiin, jatkoimme matkaamme kohti Juutinraumaa ja Tanskaa.

Juutinraumaa ylittämässä.

Heti sillan ja tunnelin jälkeen pysähdyimme hedelmä-salaattilounaalle rantaan, jonka nurmikenttä täytti hetkessä frisbeetä heittelevistä ja palloa potkivista partiolaisista. Ottipa siinä muutama vauhdikkaan kierimiskisankin...

Lounastauko Kööpenhaminassa.

Välipalan jälkeen suuntasimme Reersø Camping -leirintäalueelle, jonka leikkipaikan hessulaiset valloittivat välittömästi. Ilma suosi leiriläisiä tähän asti, mutta hammaspesu piti jo suorittaa kaatosateen siivittämänä... Illalla vesisade yltyi entisestään ja keskiyöllä kävi jo melkoinen myrsky... Saa nähdä, miten teltat selviävät yön yli...?"

- Marika & Karoliina -

Leirin pystytystä Tanskan Reersøn leirintäalueella: Juuso, Juha, Oikku, Nikke ja Joel.

Tanskan leirintäalueen riemuja: Anna J. autoilemassa.792200.jpg

Ruuanlaittoa Tanskassa: Joel, Hanna ja Juha. Valmisteilla tonnikalaa ja pastaa tomaattikastikkessa.