"Aamulla kaikki heräsivät päivään ihanaan. Aamupalan jälkeen lähdettiin kohti Haarlemia, jonne jätettiin muutamia innokkaita shoppailijoita. Sieltä matka jatkui IJmuidenin rannalle. Bussin pysähdyttyä ihmisjoukko valui rannalle. Tuulisen sään aiheuttamat parimetriset aallot houkuttelivat osan porukasta heti veteen. Loput kävivät vuokraamassa tuulelta suojaavat varjokyhäelmät. Sitten vedettiin iholle kerrokset aurinkorasvaa ja alettiin ottaa aurinkoa.

Aurinkorannalla: takana Mia sekä etualalla Heidi ja Anna J.

Rantatunnelmissa Iiris.

Klo 14.45 lähdettiin uimarannalta. Matkalla leiriin pysähdyttiin tunniksi kauppoihin.

IJmuidenin kaupungissa ostoksilla. Etualalla Susku, Mikko S., Anna K., Kari ja Hanna-Maria.

Sen jälkeen ajettiin Haarlemiin, mistä kyytiin nousi muutama väsynyt shoppailija. Leiriin päästyämme alkoi ruuanvalmistus ja illan discoon valmistautuminen.

Diskoon meikkaamassa Rantsi, Karo ja Linnea.

Hessu-palaverissa ennen diskoa illan säännöistä ja huomisen ohjelmasta kuulemassa: Santeri V., Sampo, Kari, Anette, Suvi, Hanna-Maria, Anna K., Vilja, Iiris ja Anna J.

Discon teemahan oli Bling Bling ja aikamoista säihkettä illalla nähtiinkin, kun kaikki olivat pukeneet Bling Bling -vaatteensa päälle.

Diskomeiningissä: Anette, Anna K., Susku, Suvi ja Iiris.

Hessun "pinkit Bling Bling -tytöt" Linnea ja Mia diskon vauhdissa.

Meno jatkui aina yömyöhään asti klo 01.00. jolloin kaikki menivät nukkumaan."